Nieuw - De Hlprs Booking Service!

Op www.hlprs.nl kun je gemakkelijk en snel een boeking plaatsen voor een huishoudelijke hulp, tuinhulp, klushulp of oppas. Deze helper mag jij helemaal zélf uitkiezen. Ben je nou niet zo handig met de computer, dan hebben we iets nieuws! Namelijk: de Hlprs Booking Service. We nemen contact met je op en doorlopen samen alle stappen van de boeking. Alles voor happy klanten! Benieuwd wat het precies inhoudt? Lees dan gauw verder. 

Hoe werkt de Hlprs Booking Service?

Met de Hlprs Booking Service hoef je niet zelf de boeking te plaatsen, maar doen wij dat voor je. Natuurlijk houd je nog wel zelf de regie in handen. Wij nemen telefonisch contact met je op en doorlopen samen alle stappen van de boeking. Zo geef je door van welke dienst je gebruik wil maken (huishoudelijke hulp, tuinhulp, klushulp of oppas), hoe vaak en wanneer. Vervolgens zien wij een overzicht van helpers die voor dat moment beschikbaar zijn. Telefonisch nemen we de profielen door van de helpers met bijvoorbeeld goede beoordelingen of die het dichtste bij wonen. Jij geeft aan wie je graag wil selecteren. De geselecteerde dienstverleners worden als eerste benaderd of dat zij de boeking willen en kunnen accepteren. Heeft een van hen gereageerd, dan heb je een helper!  

Reageren de helpers die we samen hadden geselecteerd niet? Geen nood. De boeking wordt na een aantal uur automatisch doorgestuurd naar andere dienstverleners uit de buurt. Op dat moment is je boeking een open vacature en kunnen andere helpers aangeven of ze interesse hebben in je boeking. De reacties op je boeking houden wij voor je in de gaten. Heeft er iemand op je boeking gereageerd, nemen wij telefonisch contact met je op om het profiel van de helper die interesse heeft getoond met je door te nemen.  

Voor de Hlprs Booking Service betaal je een bedrag van 14,95 euro per plaatsing van een boeking. Dit bedrag ben je ons pas verschuldigd nadat een van de geselecteerde helpers je boeking heeft geaccepteerd óf je akkoord bent gegaan met een andere helper die op je boeking heeft gereageerd!  

De Hlprs Booking Service - de stappen

  1. Je hebt hulp nodig bij het plaatsen van de boeking en vult het formulier (te vinden op de boekingspagina) in om de Hlprs Booking Service aan te vragen.  
  2. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met je op. 
  3. Samen doorlopen we de stappen die nodig zijn om de boeking te maken. Hierbij nemen we ook door welke helpers er beschikbaar zijn.  
  4. Jij geeft aan wie je wil selecteren. Deze geselecteerde helpers ontvangen een mail of dat zij jouw boeking willen en kunnen accepteren. 
  5. Je ontvangt drie mails: een bevestiging van je inschrijving, een overzicht van je boeking én een mail om een wachtwoord aan te maken. Hiermee kun je inloggen op www.hlprs.nl.  
  6. Heeft de helper naar keuze je boeking geaccepteerd? Dan nemen we even contact met je op om de contactgegevens van de helper door te geven. Je ontvangt een eenmalige factuur van 14,95 euro.
  7. Heeft een helper die je niet had geselecteerd, gereageerd op je boeking? Dan nemen we ook even telefonisch contact met je op om het profiel van de helper door te nemen (ontvangen beoordelingen, hoe ze zijn gescreend, hoeveel jaar ervaring etc.).  
  8. Ben jij akkoord gegaan met een helper die je in eerste instantie niet had geselecteerd? Dan geven wij je de contactgegevens van de dienstverlener door. Je ontvangt een eenmalige factuur van 14,95 euro.  
Heb jij hulp nodig bij het plaatsen van een boeking? Vraag dan de Hlprs Booking Service aan. Het formulier vind je op de boekingspagina. Je mag ons natuurlijk ook bellen op 085-2019689. 

Hlprs - Happy to Help!

Reacties